Simple Magic dan Kriss Biru Aku di Youtube

Video nie di rakam semalam dikala keboringan melampau..ditambah dengan magician "Man" yang gila glamour untuk masuk youtube...
Layan jer la kerenah depa yang nak sangat masuk youtube...
Tanpa disedari motor kriss biru "legend" aku pun terakam sekali...mcm mana moto leh masuk youtube..aku yang ensem nie x masuk-masuk lagi youtube..hahahaha...
Aku bukan kejar glamour...mcm magician "Man"..dlam video nie berbaju melayu berseluar yankee...
Tolong la komen sikit trick magic yg magician nie wat gempak x ??

Kita hayati video dari Magician "Man"

Simple Magic dan Kriss Biru Aku di Youtube

6 comments.. read them below or add one

un un 17/10/10 11:10 AM
bro, rasa yang last trick kad tu aku tahu macam mana..:)
Unknown Unknown 17/10/10 11:39 AM
semua nie trick mudah jer bro...byk dah tau..tapi gempak gak ler!!!!!
izuan izuan 17/10/10 4:46 PM
hehe saya pun dah tahu semua trick tu.. he baru ingat nak post video2 silap mata yang saya tahu and pernah gunakan semasa praktikum di sekolah. =)
cikpia cikpia 18/10/10 11:37 AM
trick kedua tu kantoi kot.... nampak batu tangan kanan tu dibuang tepi kain..... =)

tapi aku tetap teruja!!!! bravo....
Unknown Unknown 18/10/10 11:58 AM
izuan : post la video2 ..magic leh blajar trick baru
sofia:mmg kantoi..sebab tue rakam bg nmpak blur
AnonymousAnonymous 3/11/10 5:38 PM
tq sesiapa yg komen gn puji aq...nnti kn magik aq seterusnya...tunggu kkk...pas2 komen ar..hi2