Ahad Yg Indah dan Penuh Bermakna

ahad
Indah sungguh hari Ahad,,,memang indah,kenapa yer??best ka hari ahad nie?biasa ja,cuti,tidoq,lepak sat ngan kawan2,,,ahaks,,
Ahad yg lepas aku di kejutkan dengan kemenangan teka-menang yg dianjurkan blogger BEN ASHAARI...mmg telah menggempak gempita kan blog aku nie..sepantas kilat traffic up secara mendadak..thanz bro BEN,,jasamu tetap di kenang,,keris gantikan senapang,,senapang patah..!!!
ben ashaari

Apa yg lebih bermakna ahad yg lepas ,,aku terserempak dengan Abang Kassim..Idlan Pon Pon Raja Lawak tue...:),,dalam satu pertandingan sepak takraw,,area dekat ngan tempat aku la...terrer gak mamat nie,,tapi terrer lagi aku.haha,,


idlan pon pon


Mengapakah?aku tiba2 berjumpa n dpat bermesra2 dengan org2 populaq di Malaysia nie..aduh..fenin aku memikirkannya,,adakah aku bakal glamour lepas nie..haha..bukan glamour yg ku cari...:)

Jom kita layan sat video abg idlan kita main takraw yang yg di kongsikan bersama blogger ZILHAN

5 comments.. read them below or add one

Shila Shila 1/11/10 8:07 AM
meh laaa share2 hadiah~

hahaha
Unknown Unknown 1/11/10 8:14 AM
hadiah??ada hadiah ka?,,,hehehe :)
Syidah Syidah 1/11/10 8:51 AM
riak yer? ada hadiah pasing cni ckit!
Unknown Unknown 1/11/10 8:58 AM
xdak pun hadiah,,hadiahnya.....
ChiKeDees ChiKeDees 1/11/10 10:08 AM
sat g hang pun jadi glamer gak lah..